دانلود انیمه
The God of High School خدای دبیرستان

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
177635 تعداد بازدید
User 1558
10
/
8.53
AnimeList Rating
User 521,996
10
/
7.07
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه The God of High School با زیرنویس اختصاصی فارسی به صورت سافت ساب + پخش آنلاین
دانلود انیمه The God of High School با زیرنویس اختصاصی فارسی به صورت سافت ساب + پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی The God of High School
فارسی خدای دبیرستان
ژاپنی THE GOD OF HIGH SCHOOL ゴッド・オブ・ハイスクール
معروف به Gat Obeu Hai Seukul, 갓 오브 하이스쿨, GOHS

خلاصه داستان انیمه The God of High School

تمام ماجرا به‌عنوان یه تورنمنت مبارزه‌ای به‌منظور یافتن بهترین مبارز درمیان تمام دانش آموزان دبیرستانی در کره، آغاز شد. موری جین، یک متخصص تکواندو و همچنین یک دانش آموز دبیرستانی، خیلی زود به این موضوع پی می‌برد که با چیزی بیشتر و بزرگ‌تر از یک تورنمنت معمولی سروکار دارد.

 

دانلود انیمه The God of High School


درباره انیمه خدای دبیرستان

این انیمه از محبوبیت بالایی میان انیمه فن ها برخوردار است. امتیاز بسیار خوب 7.07 از 10 توسط کاربران به این انیمه سریالی، طرفداران بیشتری را به سمت خودش کشیده است. انیمه خدای دبیرستان از 13 اپیزود 23 دقیقه ای با ژانر Action و Fantasy منتشر شده است. سال انتشار آن 2020 و سازنده آن استودیو مشهور MAPPA می‌باشد. 
تصور کنید مسابقه ای(Tournament) برگزار شود که مملو از هنرهای رزمی و سبک‌های مبارزه از انواع مختلف باشد و برنده‌ی آن بتواند به هر آرزویی که دارد، دست پیدا کند. هدف این تورنمنت یافتن بهترین مبارز کل کشور کره است. این تورنمنت توسط سازمانی مرموز حمایت می‌شود و از مبارزان قدرتمند تشکیل شده است، قطعاً گروه‌های بیشتری هم در آن ظاهر خواهند شد.
به طور خلاصه می‌توان گفت در این دنیا، پدیده‌های غیرمعمول و افرادی با توانایی‌های فراطبیعی وجود دارند.

 

انیمه خدای دبیرستان


شخصیت اصلی داستان، Jin Mo-ri، یک دانش‌آموز معمولی با روحیه‌ای بسیار شاد است که از مبارزه با دیگران لذت می‌برد و همیشه به دنبال حریفی قدرتمند برای رویارویی می‌گردد. 
Han Dae-Wi پسری آرام و به ظاهر خونسرد است. او همانطور که در مبارزاتش دیده می‌شود، از قدرت و استقامت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و از مشت‌های ساده اما قدرتمند خود برای مبارزه استفاده می‌کند. اطلاعات چندانی از گذشته او در دست نیست، فقط می‌دانیم که برای به دست آوردن پول و کمک به دوست نزدیک خود که در بیمارستان بستری است، در این تورنمنت شرکت می‌کند.
Yu Mi-Ra دختری مهربان و قوی است که با هدف خاص خود در تورنمنت شرکت می‌کند. همانند شخصیت‌های دیگر، اطلاعات زیادی از گذشته او در دست نیست؛ تنها می‌دانیم که شمشیرش تنها یادگاری‌ای است که از پدرش برای او به جا مانده است.
در بخش شخصیت پردازی همانطور که دیدیم، جذابیت هر فرد و مرموز بودن آن، کنجکاوی بیننده را برای دیدن ادامه انیمه زیاد می‌کند. شهری که انیمه در آن روایت می‌شود؛ کمی پیشرفته تر از حالت امروزی شهر های دنیاست. همین موضوع در انیمیشن جاه طلبانه انیمه نشان داده می‌شود. موسیقی متن در قسمت Opening theme  از یک ترک معروف به نام Contradiction استفاده می‌کند. یادتان باشد حتماً به آن توجه کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • zhr
    1399-04-22 08:06:13
    من عاشق بازی تیکنم و این دقیقا تو همون سبکه عاشق قسمت اولش شدم فک کنم بالاخره امسال یه انیمه اومد که هرهفته منتظرش باشم
  • 1399-04-21 15:51:11
    این انیمه عالیه من همین قسمتو دیدم رفتم مانهواش رو خوندم فقط میتونم بگم اصلا فکرشم نمیتونین ککنین که داستانش به کجا ها میرسه.عالیه هیچ وقت تصورش رو نمیکردم داستانش اینقدر گسترده بشه
    • 1399-04-22 08:18:08
      این مانهوا تا الان 6 آرک داره و حالا حالا ها طول میکشه تا آرک اولش به صورت انیمه تموم بشه...
  • Mgh
    1399-04-21 15:47:00
    انیمش در برابر مانهواش خوبه یا نه مانهواش که عالیه
  • Ali
    1399-04-21 00:01:05
    عالی بود
  • 1399-04-20 20:55:29
    صحنه های اکشنش خیلی خوبههههه اوپنینگش هم بسییییی خفن می باید:)
  • 1399-04-20 20:55:14
    به نظر قراره یه انیمه خوب در بیاد قسمت اولش که خوب بود
  • 1399-04-20 18:02:46
    دماغشونو نیگا نصفشون سرما دارن یه چن نفرم که کپ پشه بودن اما ژانر کمدیشو خیلی دوس دارم ایتام جالبن
  • 1399-04-20 18:02:27
    قسمت اول جالب بود.باید دید در ادامه چی میشه...
  • @li
    1399-04-20 17:09:40
    گوششون رو توجه کردین؟ انگار کشتی گیرا گه گوشاشون میشکنه ,اول فک کردم فقط بعضی مبارزا ایجورین ولی همشون گوششون ایجوری بود ولی خدایی توقع سنگین ترین داستان رو نباید از همه چی داشت که اینم توی سبک خودش خوبه
    • 1399-05-07 22:34:29
      سعی کردن چهره اصیل کره ای داشته باشن ... 🤣🤣🤣
  • 1399-04-20 17:00:21
    زیرنویس رو باز نمیکنه فایلش خرابه؟
  • 1399-04-20 16:59:16
    حالا چرا دبیرستان؟
    • 1399-04-21 02:53:11
      کلا انیمه های دبیرستانی چون کاراکترا رشد زیادی دارن بیشتر از دانشگاهی و اینا طرفدار دارن مطمئنم اگه غیر دبیرستانی بود انقد طرفدار نداشت
      • 1399-04-21 16:02:09
        منظورم از رشد, رشد فکری و قدرتیه نه بدنی
  • 1399-04-20 16:58:37
    وبتونش رو حتما بخونید!!!خیلییییییییییییییییی عالیییه
  • 1399-04-20 16:58:12
    چجوری اونایی که داستان رو نمی دانند میگن انیمه بدی هست؟ این انیمه فوق العاده هست (مانهواش عالیه)
  • 1399-04-20 16:57:58
    ترکیب طنز و اکشن که تو قسمت اول دیدم رو حالا حالا نمیشه جایی پیدا کرد انیمه عالی هس خیلی عالی و در عین حال با حال بود حتما بینید و مطمن باشید که وقتتون هدر نمیر ه مرسی انیمه لیست و مترجم محترم
  • 1399-04-20 16:57:33
    گرافیکش عالیهههه فایتاش عالیههههههه opوed عالیههههههه هم از نظر موزیکش هم تصویری ولی خدایی صدای پسره موری بهش نمیخوره شماها اینطور فکر نمیکنین؟؟؟ سعی نکنین خودتون الکی قانع کنین. خیلی رو مخمه این تضاد بین رفتار و هیکل با صداش خیلییی خوش ساخته فایتاش با دوتا مشت و گلد از چپ و راست ختم نمیشه هر بار یه کار خلاقانه ارائه میده اصن از استودیو ماپا انتظار نداشتم همچین چیزی توپی بسازه یه روزی. امیدوارم فصل چار شینگکی نو کیوجین هم به همین خوبی بسازه از لحاظ خوش ساخت بودن فایتاش و گرافیک. تریلرش ک خوب بود تقریبا ببینیم انیمش چیکار میکنه. ولی قیافیه هاشون خیلی تغییر کرد.. این تغییر ناگهانی یه حس بدی بهم میده... ارتباط برقرار کردن باهاشون سخت شده یکم .. فک کنم .. ولی در کل خفن تر شدن مانهواش نخوندم ولی حس میکنم داستانش چیز شاخی نباشه چون شروعش تقریبا بازم میگم تقریباااا شبیه شونن های عادی بوده ولی فک کنم اون پارک موجین چیز خوبی از اب در بیاد بره تو تاپ villain هام. حتیییی اگه داستان متوسطی داشته باشه من انگوئینگ دنبالش میکنم یه جوریه حس خوبی موقع دیدنش بهم میده انگار همون چیزیه ک خیلی وقته منتظرش بودم خیلیی خوش ساخته بعد کیمتسو نو یایبا یه همچین چیزی کم داشتیم کمدیش هم تا حدی قابل قبوله فضای انیمه رو از حالت جدی خارج میکنه اپیزود اول اون جایی ک دزده کیف پیرزنه میزنه و .... و پسره با دختره میرای برخورد میکنه و دوباره .... اون جا خیلی خوشم اومد. ن ک از خنده زمین گاز بزنی. جالب بود کمدیش لذت بخش بود ولی 13 اپیزود ناموسن خیلی کمه واس این انیمه >_< و یه تشکر ویژه برای مترجم زیرنویس... خیلی خوب بوده دمت گرم لطفا قسمتای بعدی هم ساب بزن راستی کسایی ک مانهواش خوندن بگن داستانش عاشقانه میشه؟؟ اندیگنش یه حس عاشقانه طوری بهم دست داد. تو ژانر سیزن اولش ک نزده... تو سیزنای بعدی چطور ؟ و اینکه چرا انقد به دماغشون گیر دادین... بیخودی دارین هیت میدین سر هر چیز کوچیکی همین جزئیات کوچیکه ک یه انیمه رو محبوب میکنه... ن ک خیلی ابتکار خاصی بکار برده باشن ولی من همیشه از این تفاوت ها خوشم اومده یه حسی جوجو طوری بهم دس میده... اگع جوجو دیدین دیگه دلیلی نداره بیشتر توضیح بدم چرا انقد از این چیزای متفاوت خوشم میاد... شاید جوجو رنک یک من نباشه ولی بی شک جز 10 تا اولمه
    • m.p
      1399-04-21 00:08:55
      سلام دوست عزیز... به چندتا مورد اشاره کردی لازم دیدم یه توضیحاتی رو بدم: استودیو ماپا تو این چندماه به ناحق مورد هجوم قرار گرفته در حالی که به هیچ عنوان لایق این حملات نیست.این اسودیو کم کار قوی نداره...کسی نمی تونه منکر بشه که bana fish کار با کیفیتیه یا کسی نمی تونه بگه dororo کار ضعیفیه.نصف ملت نمی دونن dororo یک کار مشترکه و فقط mappa در اون دخیل نبوده به خاطر همین بعضی جاهاش می تونستن گرافیکش رو بهتر کنن.جدا از اون فایت های بسیار خوبی داشت.(تو اون سال خیلی کم پیش میومد که فایتی از دورو تو تاپ فایت های یوتیوب یا سایت های معتبر قرار نگیره).زاویه دید کاراکتر ها رو در حین فایت عالی نشون میداد و....پس mappa این طوری نبوده که کار قوی نداشته باشه اما درباره اتک: خیلی دوست داشتم که یکی پیدا بشه که درباره چهره ها حرف بزنه.اول اینو بگم که من به هیچ عنوان دوست ندارم حتی ذره ای از فصل چهار رو اسپویل کنم اما اینو بدون که mappa چهره هارو از طرف خودش تغییر نداده! اگه تریلر رو دیدی و چهره ها رو هم دیدی باید بدونی که زمانی گذشته(بدون اسپویل و نمیگم چقدر!!!).مانگاکا(ایسایاما هاجیمه)،(بعد S3 P2،یعنی برا فصل چهار).چهره ها رو به زیبایی هرچه تمام تر تغییر داد.یک پیشرفت بزرگ برای ایسایاما تو بخش طراحی بود.مثلا شخصیت آندرریتدی مثل راینر حقش بیشتر از ایناست که تو فصل چهار صددرصد بهتر میشه. اگه بخوام واقیتو بگم شما یکی از اولین نفراتی هستین که میبینم که میگین احساس بدی دارم و کمی برام سخته با چهره ها ارتباط برقرار کنم. (من نظرات طرفدارای خارجی رو می خوندم اکثرا تو ارتباط برقرار کردن مشکلی نداشتن(به ویژه ارن که محشر شده).(هرچند که بعضی ها به تفاوت چهره های فصل 3 و 4 اشاره کردن که با توضیحات ابهاماتشون رفع شد) با این حال یه توضیحی هم بدم.شما تازه یه تریلر رو دیدین و فعلا چیزی از داستان نمی دونین.مطمئم اگه فصل چهار شروع بشه این احساس بدتون از بین میره.اگه بخوام رک بگم اینجوری درسته:کسی که تا پایان فصل3پارت2 دیده به جرئت می تونم بگم 65 درصد داستان رو هم نمیدونه!!! اینقدر داستان تغییر میکنه که نمی تونم بگم(منتظر باش و ببین).یادم میاد وقتی مانگاشو شروع کردم احساس کردم چپتر اشتباهی رو اومدم!!بعدش مطمئن شدم این همون چپتر اول فصل چهاره!!! این اتک آن تایتان اون اتکی نیست که تو فصل های قبل دیدین. اختلافشون خیلیه!! اینو هم بگم که شخصیت ها هم تغییر کردن.شخصیت های جدید هم اضافه شده که بعضا نقش مهمی هم دارن.. به جرئت می تونم بگم اگه از نظر انیمیشن mappa خراب نکنه(من که خیلی امیدوارم)،داستان محشره... اینو هم بگم که اتک برخلاف آرک آخر داستان هایی مثل توکیو غول و تاحدودی میشه گفت promised neverland،آرک آخرش نه تنها افت نکرده تازه یکی از بهترین آرک های سری رو داره... .مثلا چپتر آخر تا این لحظه که اومده(130)یکی از 5 چپتر برتر مانگا اتک هستش!!(من این موضوع رو انکار نمی کنم که فن دو آتیشه اتک آن تایتانم اما مواردی که اشاره کردم فقط حرف من نیستن و کاملا بافروم های مختلف مطابقت دارن). پس از نظر داستان و شخصیت ها خیالت راحت.فقط انیمیشن سازی هستش که باید براش نگران شد.) اما دمون اسلایر رو با این انیمه مقایسه کردی یه چیز رو متوجه نشدم: الآن منظورن از مقایسه بین این دو چی بود؟منظورت داشتن فایت های زیاد بود؟چون به جز این مورد من هیچ وجه شباهتی بین این دو نمی بینم!! درباره مانهواش پرسیدی.اول اینو بگم که من مانهواش رو دراپ کردم ولی تا جاییکه یادم میاد زیاد ربطی به موضوعات عاشقانه نداره.ولی دوستانی که تا آخرین چپتر خوندن بهتر می تونن توضیح بدن. و نظر من درباره سطح این انیمه: باز هم میرسیم به اون حرف که هیچ انیمه ای با یک قسمت نه شاهکار شده نه فاجعه..باید حداقل یه 5الی6 قسمت ازش بیاد اون موقع میشه بهتر نظر داد.
      • 1399-04-21 02:55:38
        سلام خیلی ممنون بابت توضیحاتت درمورد شینگکی نو کیوجین بیشتر مشتاق شدم ببینمش... تریلرش تاریخ پخش نداشت هنوز معلوم نیس کی پخش میشه دقیقا ولی از طرفی هرچی بیشتر تاخیر بخوره ماپا بیشتر روش کار میکنه از این بابت خیالم بیشتر جمع میشه banana fish هم دیدم قستمای اولش خوشم اومد ولی زیاد گی بازی در اوردن دراپ کردم دورورو هم تا 10-11 دیدم دراپ کردم چون شخصیتاش هیچ پیشرفتی نداشتن... فقط هر قسمت یه عضو بدنش پس میگرفت بعدی میرفت سراغ شیطان بعدی ... کاری با فایت های قابل قبولش ندارم هر دو این انیمه ها ضعف هایی دارن ک اتک نداره... ضعف هایی ماپا توش دست نداشته و جزئی از داستانشون بوده پس اصن کارای قبلی ماپا برام اهمیت نداره باهاشون اتک رو قضاوت نمیکنم ولی با گاد اف های اسکول بیشتر امیدوار شدم به فایت های اتک چون اتک از لحاظ داستانی اون طوری ک شما تعریف کردی مشکلی نداره پس یه انیمه همه چی تموم رو شاهد خواهیم بود دمون اسلیر رو با این مقایسه کردم چون جفتشون یه مجموعه کامل از گرافیک عالیییی, ارت عالی و صداگذاری خوب, کمدی نسبتا عالی, فایت جذاب فایت جذاب و فایت جذذذذابن و داستانی ک نه خیلی تاپه نه خیلی ضعیف ولی خیلی گیراست از شخصیتاش هم خوشم اومد از اون جایی ک انیمه, های اسکوله انتظار رشد خیلی زیادی رو از کاراکتر هاش دارم ولی بخوان همینطوری ک هستن بمونن... تمام تعریف هایی ک ازش کردم رو پس میگیرم. تو این دسته انیمه ها رشد کاراکتر حرف اول رو میزنه خلاصه یه جوریه موقع دیدنش از تک تک لحظاتش لذت میبرم دقیقا مثل کیمتسو نو یایبا
        • m.p
          1399-04-21 16:03:00
          ضعیف بود بقیه اکثرا سطح عالی داشتن. درباره آرت و گرافیک باید بگم که برا این اثر انصافا خیلی خوبه.ولی دمون اسلایر گرافیکی داره که میشه بهش گفت شاهکار..ufotable یکی از دلایل این موضوع هستش هرچند که یکی از مهم ترین دلایلش وجود پتانسیل در دنیای دمون اسلایر هستش مثلا همون جنگل گل های صورتی(ویستریا) هستش که دست استودیو رو برای یک کار پرکیفیت باز میذاره. فایت های هردوشون عالین(هرچند باز هم دمون اسلایر قوی تره و از نظر من شاهکاره).و دو سبک متفاوتن.فایت های دمون ترکیب رنگ بندی قوی ای نیاز داره(مثلا قسمت شاهکار 19)ولی فایت های این انیمه بیشتر به نحوه ی کارگردانی و...ربط داره. درباره داستان که با شما موافقم و هردوی این آثار داستان شاهکاری یا کشش داستانی فوق العاده ای ندارن(هرچند دمون اسلایر آرک آخرش وحشتناکه!جدا ار دو چپتر آخر که بحث سرشون زیاد بود).همین طور که گفتم من مانهوای این اثر رو خوندم هرچند بنا به دلایلی دراپش کردم(کلا مانهواهای زیادی رو دراپ کردم).با این حال نمی خوام نظر شخصی رو بگم و جدا از امتیازات مانگا و مانهوا این دو (که دمون اسلایر خیلی بالاتره).نقد ها و بحث های مرتبط با این دو آثار تو سایت هایی مثل MAL و mangadex و mangaupdate و ... نشان از این داره که داستان دمون اسلایر خیلی خیلی قویتره!! در هر صورت در ادامه میشه بهتر درباره این اثر نظر داد و من به نظرات شما احترام میذارم و از درکتون ممنونم.موفق باشید
          • 1399-04-22 08:10:48
            yare yare daze کسی ندونه فک میکنه اینجا پیج کیمتسو نو یایبا هه همه چی جزئیات گرافیک نیس ک مثلا درخت رو چقدر طبیعی و خفن انیمیت میکنن کیمتسو نو یایبا گرافیکش یه ویژگی هایی توپی داره ک نمیشه منکرش شد ولی من گرافیک گاد اف های اسکول رو ترجیح میدم کیمتسو یه گرافیک سنگینی داره ک شوخی هاش با فضا و گرافیک نمیخونه و بی مزه میشن دقیقا مث دریفترز... تو لیست انیمه هات گشتم ولی فک کنم دریفترز پیدا نکردم اگه ندیدی پیشنهاد میکنم حتمییی ببینی خوشت اومد هلسینگ هم ببین... اون قدیمیش نه اونی ک 10 قسمته... استودیو و کارگردان جفتشون یکیه و هردو در کنار دویل من کرای بیبی تو لیستم جز تاپ ترین دارک هام هستن منظورم از شوخی صحنه هاییه ک چهره هاشون مسخره میشه.. مسخره ک نمیشه گفت یه تکنیکه خب.. ولی خب بدرد هر انیمه ای نمیخوره ولی همون شوخی ها با فضا و گرافیک ساده و خودمونی گاد اف های اسکول خیلی مچه اپیزود اول ... بخشی ک موری دنبال دزده افتاده بود... همون یکی از شاهکار های انیمیته... فایت قسمت اولش بنظر من با چیزی ک از پارک موجین دیدم با فایت هاش در اینده اصن قابل مقایسه نیست پس هنوز واسه مقایسه اینکه فایت کیمتسو بهتره یا گاد اصن نظری نمیدم و خودم به شخصه سبک گاد اف های اسکول رو بیشتر دوس دارم اگه قسمت 19 کیمتسو نبود اصن ازش به عنوان یه انیمه با فایتای شاخ اسم نمیبردم.... کیمتسو هم فایت متوسط و نسبتا ضعیف کم نداره مخصوصا اوایل سیزن اول.. البته با اینکه یه سیزن کامل کیمتسو اومده نظر دادن درباره فایتش زوده... هنوز اون villain های اصلی موندن درباره اون بخشی ک درباره تفاوت فایت ها و اینا گفتی موافقم ولی حس میکنم هنوزم زوده واس نظر دادن دربارش چون نمیدونم فایتای گاد اف های اسکول به هنر های رزمی ختم میشه یا نه بعید نیس ک جادو و قدرتای خدایی و الهی و این چیزا هم واردش بشه... اخه تو یوتیوب یبار دیدم طرف گفته بود وسطای گاد اف های اسکول یهو سیستم قدرت و اینا تغییر میکنه اولین چیزی که یادم اومد جوجو بود ک اولش با ریپل و اینا سروکار داشتن بعدش رفتن سراغ استند... خلاصه امیدوار شدم ک این تغییر, تغییر مثبتی میتونه باشه همیشه از کامنت هات خوشم اومده... ولی زیاد به نمره سایت های دیگه وابسته ای.. مانگا نمیخونم معتقدم از لذت انیمه کم میکنه و کلی انیمه تو لیستم دارم ک هنوز ندیدم پس با اون دوتا سایتی ک درمورد مانگا معرفی کردی کاری ندارم... ولی مای انیمه لیست... ایا همه نمره هاشو قبول داری؟؟ ملاکت برای دیدن انیمه نمرشه؟ نمیخوام اسم ببرم بگم فلان انیمه ارزش نمرشو نداره و اینا هم الانشم هم درباره کیمتسو حرف زدم هم اتک اینجا فروم نیستش ک پیج گاد اف های اسکوله نمیخوام الکی شلوغش کنم فنای اون انیمه های ک میخوام نمرشون زیر سوال ببرم اینجا شلوغ کنن راستی لیست انیمه هات دیدم در کمال تعجب نه گینتاما بود نه مونوگاتاری نه جوجو نه هانترررررر اگه ندیدی حتما ببین تو ایران خیلییی کم دربارشون صحبت میشه واقعا هم نمیدونم چرا... این 4 تا, 4 تای اولم تو لیستمه!!!
            • m.p
              1399-04-22 14:29:53
              سلام بر دوست عزیز. خب اول اینکه من نظر اصلیم رو بالا دام و شما فقط بخش مرتبط با این دوتارو خوندین. دوم اینکه منم از نظرات شما خیلی خوشم میاد اما یه چیزی درباره وابستگی به امتیاز گفتین.عرض کنم خدمتتون من اگه به امتیاز وابسته بودم نمی گفتم نقدهای وارد بر داستان.خیلی راحت می گفتم چون نمره ی داستان دمون اسلایر خیلی بالاتره پس خیلی بهتره.(8.39 تا 8.06).من گفتم نقد.چیزی که تو سایت های مختلف هستش و ربط چندانی به امتیاز نداره.من اگه به امتیاز وابسته بودم اتک رو بهترین تاریخ نمی دونستم.!!! درباره گرافیک گفتین خب خیلی چیزها متفاوته مثلا made in abyss و وینلند ساگا هردو گرافیکشون عالیه اما بین این دوتا اون اولیه که شاهکاره.چون کار پرکاریه. اینکه به نظر افراد مختلف این گرافیک بهتر از گرافیک دیگست دلیل بر یهتر یودن نیست.(دلیل من هم همین بود). عزیز من گفتم این یک قسمتش اومده آیا گفتم به صورت کلی اینجوریه؟؟(من براساس دیده های خودم نسبت به قسمت 1 گفتم. من به هیچ عنوان نگفتم همه ی فایت های دمون شاهکاره.و لینکه آره یه بخش های فانتزی به این انیمه هم در آینده اضافه میشه. آیا یک لیست لزوما به معنای ندیدن انیمه های دیگست؟؟؟ مونوگاتاری رو دیدم.از ناولش هم خوندم.به نظرم یه جاهایی ازش اورریتده. گینتاما دو فصل ازش دیدم فعلا ادامش ندادم. hxhکامل تمومش کردم.از مانگاش هم خوندم ولی دراپش کردم. جوجو(طرفدارش نیستم).ولی مانگا پارت 7 رو خوندم(تنها مانگا شاهکار جوجو از نظر من.داستانی که احتمالا جوجو فنی مثل شما ندونه). من انتظار نداشتم که یکی بیاد و بگه چون این انیمه ها تو لیستت نیستن پس برو ببینشون!! تا جاییکه یادم میاد لیست خودتون هم تا چند وقت پیش بروز نبود!! ولی مثل اینکه باید فکری به حال این موضوع بکنم!!
              • m.p
                1399-04-23 07:11:43
                به این بخش متنن توجه نکردم.دریفترز که زیاد خوشم نیومد ازش و فعلا ادامش ندادم ولی هلسینگ رو ندیدم... درباره شوخی های دمون اسلایر یه چیز رو یادم رفت بگم .این همون تصویر مانگا هستش و ربطی به استودیو نداره...
              • 1399-04-23 07:12:46
                داداش خوب کامنتم نمیخونی ها گفتم اگه ندیدی برو ببین ^_^ هر دو جا
          • 1399-04-22 08:19:52
            برادر دوست داشتم یه نظر درباره جمله شما که گفتی جواب افراط با تفریط داده میشه بدم و نظر کلیم رو هم بگم در رابطه با دوستان مثبت و منفی اندیش،منتها ادمین دست ما رو از پشت با برسی بسته
            • m.p
              1399-04-22 14:29:52
              برا اتفاقا منم خیلی دوست دارم نظرتو بدونم.!!
        • m.p
          1399-04-21 22:02:31
          عذرخواهی می کنم نظر قبلی ناقص ثبت شده بود.بطفا این نظر رو ثبت کنید: آره.منم موافقم که هرچه ماپا بیشتر روش کار کنه بهتره.من خیلی دوست دارم پاییز نیاد و حداقل زمستون بیاد. درباره بنانا فیش خب منم خوشم از بعضی موضوعاتش نیومد و با شما موافقم ولی هدف من از گفتنش این بود که اثر قوی ای هستش. دورورو خب من طرفدارشم و شخصیت هاش طورین که(به ویژه شخصیت اصلی)نیاز ندارن که حتما تو 10 قسمت تغییر کنن.از قسمت های 18 به بعد تغییرشون خیلی قشنگه.با این حال اینجا بیشتر بحث سلیقه مطرحه.. درباره مقایسه دمون اسلایر و این انیمه: درباره وویس اکترها خب دمون اسلایر وویس اکترهاش شاهکارن.بدون هیچ اغراقی اگه سه انیمه با وویس اکترهای قوی وجود داشته باشه امکان نداره دمون اسلایر جزشون نباشه.اما این انیمه اکثر وویس اکترهاش معمولین(بعضا ضعیف هم داره).مثلا اگه با برج خدا مقایسه بشه .برج خدا به جز صداپیشه ی یورو که ضعیف بود بقیه اکثرا سطح عالی داشتن. درباره آرت و گرافیک باید بگم که برا این اثر انصافا خیلی خوبه.ولی دمون اسلایر گرافیکی داره که میشه بهش گفت شاهکار..ufotable یکی از دلایل این موضوع هستش هرچند که یکی از مهم ترین دلایلش وجود پتانسیل در دنیای دمون اسلایر هستش مثلا همون جنگل گل های صورتی(ویستریا) هستش که دست استودیو رو برای یک کار پرکیفیت باز میذاره. فایت های هردوشون عالین(هرچند باز هم دمون اسلایر قوی تره و از نظر من شاهکاره).و دو سبک متفاوتن.فایت های دمون ترکیب رنگ بندی قوی ای نیاز داره(مثلا قسمت شاهکار 19)ولی فایت های این انیمه بیشتر به نحوه ی کارگردانی و...ربط داره. درباره داستان که با شما موافقم و هردوی این آثار داستان شاهکاری یا کشش داستانی فوق العاده ای ندارن(هرچند دمون اسلایر آرک آخرش وحشتناکه!جدا ار دو چپتر آخر که بحث سرشون زیاد بود).همین طور که گفتم من مانهوای این اثر رو خوندم هرچند بنا به دلایلی دراپش کردم(کلا مانهواهای زیادی رو دراپ کردم).با این حال نمی خوام نظر شخصی رو بگم و جدا از امتیازات مانگا و مانهوا این دو (که دمون اسلایر خیلی بالاتره).نقد ها و بحث های مرتبط با این دو آثار تو سایت هایی مثل MAL و mangadex و mangaupdate و ... نشان از این داره که داستان دمون اسلایر خیلی خیلی قویتره!! در هر صورت در ادامه میشه بهتر درباره این اثر نظر داد و من به نظرات شما احترام میذارم و از درکتون ممنونم.موفق باشید
        • m.p
          1399-04-22 08:16:15
          آره.منم موافقم که هرچه ماپا بیشتر روش کار کنه بهتره.من خیلی دوست دارم پاییز نیاد و حداقل زمستون بیاد. درباره بنانا فیش خب منم خوشم از بعضی موضوعاتش نیومد و با شما موافقم ولی هدف من از گفتنش این بود که اثر قوی ای هستش. دورورو خب من طرفدارشم و شخصیت هاش طورین که(به ویژه شخصیت اصلی)نیاز ندارن که حتما تو 10 قسمت تغییر کنن.از قسمت های 18 به بعد تغییرشون خیلی قشنگه.با این حال اینجا بیشتر بحث سلیقه مطرحه.. درباره مقایسه دمون اسلایر و این انیمه: درباره وویس اکترها خب دمون اسلایر وویس اکترهاش شاهکارن.بدون هیچ اغراقی اگه سه انیمه با وویس اکترهای قوی وجود داشته باشه امکان نداره دمون اسلایر جزشون نباشه.اما این انیمه اکثر وویس اکترهاش معمولین(بعضا ضعیف هم داره).مثلا اگه با برج خدا مقایسه بشه .برج خدا به جز صداپیشه ی یورو که ضعیف بود بقیه اکثرا سطح عالی داشتن. درباره آرت و گرافیک باید بگم که برا این اثر انصافا خیلی خوبه.ولی دمون اسلایر گرافیکی داره که میشه بهش گفت شاهکار..ufotable یکی از دلایل این موضوع هستش هرچند که یکی از مهم ترین دلایلش وجود پتانسیل در دنیای دمون اسلایر هستش مثلا همون جنگل گل های صورتی(ویستریا) هستش که دست استودیو رو برای یک کار پرکیفیت باز میذاره. فایت های هردوشون عالین(هرچند باز هم دمون اسلایر قوی تره و از نظر من شاهکاره).و دو سبک متفاوتن.فایت های دمون ترکیب رنگ بندی قوی ای نیاز داره(مثلا قسمت شاهکار 19)ولی فایت های این انیمه بیشتر به نحوه ی کارگردانی و...ربط داره. درباره داستان که با شما موافقم و هردوی این آثار داستان شاهکاری یا کشش داستانی فوق العاده ای ندارن(هرچند دمون اسلایر آرک آخرش وحشتناکه!جدا ار دو چپتر آخر که بحث سرشون زیاد بود).همین طور که گفتم من مانهوای این اثر رو خوندم هرچند بنا به دلایلی دراپش کردم(کلا مانهواهای زیادی رو دراپ کردم).با این حال نمی خوام نظر شخصی رو بگم و جدا از امتیازات مانگا و مانهوا این دو (که دمون اسلایر خیلی بالاتره).نقد ها و بحث های مرتبط با این دو آثار تو سایت هایی مثل MAL و mangadex و mangaupdate و ... نشان از این داره که داستان دمون اسلایر خیلی خیلی قویتره!! در هر صورت در ادامه میشه بهتر درباره این اثر نظر داد و من به نظرات شما احترام میذارم و از درکتون ممنونم.موفق باشید
          • 1399-04-22 08:33:17
            سلام... نظراتتون رو دنبال می کنم چون جالب و مفیدن ، منتها اگه بتونین قبل از ارسال به یه جمع بندی برسین راحت تر می تونیم تو تأیید نظرات عمل کنیم، همچنین سریع تر موردِ تأیید قرارِشون بدیم. باز هم ممنون به خاطرِ نقد هاتون.
            • m.p
              1399-04-22 14:30:20
              ببخشید.به روی چشم.حتما این مورد رو رعایت می کنم.
      • 1399-04-21 09:24:21
        داداش اصلا اتک فصل چهارمش یه شاهکار توی شاهکار ها میشه!!!! من شنیدم کل زورش رو mappa برای فصل چهارم اتک زده و از خود شما هم توی صفحه great pretender پرسیدم که اون موقع بهم روحیه دادی😅 واقعا تا قبل اینکه شما یه سری نکات بگی و خودمم تحقیق کنم ، ترسیده بودم !!!! الان خیلی حسم بهتره.... من خودم قبل اینکه برم ادامه مانگاش رو بخونم اول تریلر رو دیدم.... فکر میکردم ضعف استودیو بوده توی طراحی چهره اما همون طور که خودت گفتی دقیقا پیشرفت طراحی ایسایاما بوده !!! ارن یکی از جذاب ترین چهره ها رو توی دنیای انیمه داره توی فصل چهارم.... در کل مثل همیشه باهات موافقم😂😂😂
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.